سرخط خبرها

اولین اکران مردمی فیلم شماره ۱۰ در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۶۳۵۶
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
اولین اکران مردمی فیلم شماره ۱۰ در مشهد
اکران مردمی فیلم سینمایی شماره ۱۰ برای اولین بار در مشهد انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز، ۷ مهرماه، در جریان برگزاری برنامه هفته نمایش فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس فیلمسازان مشهدی و خراسانی با عنوان «سینمای جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که در سینما هویزه مشهد برگزار شد، فیلم سینمای شماره ۱۰ در مشهد اکران مردمی شد. 

فیلم سینمایی «شماره ۱۰»به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری محصول سال ۱۴۰۱ است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین‌پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی و احمد کشوری بازیگران این فیلم هستند. 

این فیلم نخستین‌بار در بهمن ۱۴۰۱ در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با ۱۱ نامزدی توانست در چهار رشته بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه بیشترین جایزه سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ از آن خود کند.

این فیلم در خصوص مردی است که در آخرین ماه‌های جنگ تحمیلی به اسارت نیروهای عراقی در آمده، وارد اردوگاهی مخوف در نزدیکی‌های مرز می‌شود. در خلاصه داستان فیلم «شماره ۱۰» آمده است: «فرار از اینجا بهترین راهه چون همه‌مون ازش می‌ترسیم…»

این رویداد به همت انجمن تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار می‌شود و عموم شهروندان و علاقمندان می‌توانند در این رویداد حضور یابند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->